Thursday, October 28, 2010

Snakeskin

Bok cure!

Jutros sam bila vrijedna,sunčan dan pa me uhvatila želja za čišćenjem i spremanjem (nemam pojma šta mi se to dešava) i jučerašnja manikura otišla je u nepovrat. Ma da,kao da je meni teško palo nanovo nalakirati nokte :-)
Danas sam izabrala snakeskin od color cluba,iz untamed luxury kolekcije. Kao i sa svakim color club lakom,nanošenje je bilo besprijekorno,stavila sam 2 sloja,čisto iz navike i dodala i seche top coat,zlu ne trebalo. Rezultat je savršen,maslinastozelenosivi lak izgleda folije. Jedina mana mu je što ga nisam uspjela uslikat kako treba,ispucala sam nekih dvadesetak fotografija ali na kraju opet nisam bila zadovoljna. Totalno mi je neuhvatljiv...
Za vas sam izabrala par fotografija pa prosudite same


Uh,opet grozomorne zanoktice...na ovoj slici mi se čini presvjetao...


...na ovoj pak pretaman...



Jednostavno nisam uspjela uhvatit onaj maslinastozeleni ton...na slikama se vidi samo siva boja što je baš šteta...i sramota...ah,nikad fotografa od mene :-(

Idem se sad u neki ćošak malo sramit'...a vi cure,do idućeg lakiranja,uživajte!

5 comments:

  1. mislim da ovdje ipak nije do fotografa nego do fotoaparata, treba bolji detektor, a detektori su skupi :)

    ReplyDelete
  2. bitno je da ti uživaš u njemu ;)

    neke boje jednostavno ne možeš uslikati...duokronmi lakovi su posebna priča...

    ReplyDelete
  3. Lako je meni uživati u laku,bar mi to nije problem...ali mi je žao što ga ne mogu pokazati onako kako zaslužuje :-(

    ReplyDelete
  4. such a pretty color! I haven't got anything like this yet!

    ReplyDelete
  5. Thanks Lois,I'm glad you like it :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...