Monday, October 25, 2010

Today...simple layering

Bok cure!

Danas vas častim pravom poslasticom,bar što se mog shvaćanja poslastice tiče...
Prvo sam noktiće nalakirala ostatcima rock rebell-a,mislim da je ovo posljednje što je bilo moguće izvući iz ove bočice (šmrc,šmrc)


...to mi nije bilo dovoljno pa sam dodala još jedan sloj glisten up-a...


...meni ni ovo nije bilo dovoljno,morala sam probati kako bi ovo izgledalo s matt nadlakom...


Što vi mislite,koja se vama verzija više sviđa?
Ah da,poslastica...poslastica leži u činjenici da je ova kombinacija puno jeftinija verzija nfu-oh 52,božanstvenog laka s božanstvenom cijenom...nedostižnom za 'male' smrtnike.

Opet se moram ispričavati...ni za živu glavu ne povećavajte slike da se ne bi prestravili suhih zanoktica,loše odstranjenog laka i packanja uglavnom :-) Ma kome lažem,vidi se sve i na maloj slici :-P

Do idućeg lakiranja, uživajte...




6 comments:

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...