Saturday, November 13, 2010

Choose me!

Bok cure!
Hi girls!

Dugo vremena sam dvojila bih li trebala uvrstiti ovaj lakić u svoju kolekciju ili ne,radi se o choose me od essence. Četkica je krasna,nokat nalakiran u dva poteza,prilično pokrivan u dva sloja,bojica mi je prava ljetna (podsjeća me na sirene,ne znam zašto) i to je to,sad stiže ali...ne mogu je vidjeti na svojim rukama,uz moj ten izgleda grozomorno. Šteta,jer mi se njegov izgled zapravo i sviđa. A moj swatch izgleda ovako...
I  doubted should I even considere this nail polish as a part of my collection for long time,it's 'choose me' from essence. The brush is great,nail polished in two strokes,well covered in two coats,the colour is quite a summer colour (remindes me of mermaid,I don't know why) and that's it,now comes the but part...with my complexion it looks  dreadful. It's a shame,because I really like this colour. This is a swatch of it...
Ma baš je simpa boja,zar ne...prava šteta što se ne slažemo...i što su zanoktice opet neuredne :-(
It's a quite a lovely colour,don't you agree...to bad that we don't match...and a cutitles are in such mess :-(

Kaktusić star već hmmm,moglo bi biti i desetak godina,imena tigrovo ždrijelo jutros me obradovao cvijetom i nisam odoljela želji da vam ga pokažem.
Little cactus old...ummm,maybe ten years,named 'tigers mouth' this morning cheered me up with his first flower,I just have to share it with you guys.

Do idućeg lakiranja,uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself...


6 comments:

  1. Boja je fenomenalna,prava ljetnja kao sto kazes!Ali mislim da da ne bi trebala odustat od laka ako mislis da ti sad ne ide uz ten,ljeti kad ten potamni bice prava stvar!
    Love and kisses:***

    ReplyDelete
  2. ako ti se boja jako sviđa zašto ne?!

    ReplyDelete
  3. sviđa mi se boja, ali mi je katusić ipak bolji!!!! :-)

    ReplyDelete
  4. Pametne ste vi cure,što bih ja bez vas...čekat ćemo ljeto pa vidjeti šta ćemo s lakićem ;-)
    Ma 'tatkus' je zakon,kažem ja!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...