Tuesday, November 23, 2010

My first blog award!!!



Aha,znači da ipak nešto dobro radim kad je stigla i nagradica :-)
Ova je došla od Tihane,cure koja se skriva iza bloga Just Cake Girl  i ima fantastične recepte od kojih mi rastu zazubice....njami njami
Nagrada je zabava pri odgovaranju na par pitanja....

1. Zašto si stvorila blog?
Hmmmmmm....par mjeseci unazad imala sam samo crni i bezbojni lak...onda sam počela pratiti forum,pa neke blogove,skupljati lakove,slikavati svoje uratke...uglavnom,zato što sam ovisnica i nije me sram to podijeliti s cijelim svijetom :-)

2. Koju vrstu blogova čitaš?
Uglavnom one koji imaju veze s lakom za nokte,iako ćete tu naći i drugačije stvari

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
Za sada essence,oduševljena...prvo cijenom a onda sam skužila da je i kvaliteta sasvim ok


4. A odjeće?
E,tu ne gledam markice,kupim ono što mi se svidi

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
A bože moj,pa lak za nokte :-P 

6. Koju boju najviše voliš?
Crnu...slijede siva i bijela

7. Tvoj parfem?
Trenutno sam luda za Rush by Gucci


8. Koji film najviše voliš?
Hmmmmmmm....Harry Potter-a obožavam, ali tu si i Babel,21 gram,Sumrak saga...

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?
Sve...pa zato :-) Ne znam uopće odakle bih krenula...s dalekog istoka ili hladnog sjevera...

Nagradu prosljeđujem dragim curama koje su od početka uz mene...Maybe, Ines, Lalica, Blu11 i Pink_Diamond, Lendoxia, i Taya. Pravila su: preslikaj sliku,odgovori na pitanja i proslijedi dalje :-)

Yeah, it means that I'm doing something right since I've just recive my first award :-)
This one came from Tihana, girl who is hiding behind the blog Just Cake Girl and has fantastic recipes from which I grow mouth water ....
The prize is the fun you'll get by answering a few questions ....


1. Why did you made this blog?
Hmmmmmm .... a couple of months ago I had only a black and clearcoat ... then I started to monitor the forum and some blogs, collect varnishes, taking photos of my work ... mostly because I am addicted and not ashamed to share it with the whole world :-)

2. What kind of blogs do you read?
Mostly those about nail polishes,although you'll find here other things too

3. Do you have a favorite make-up brand ?
For now Essence, thrilled...first with price and then I realized that the quality is quite ok

4. What about the favorite clothing brand?
Well, I don't  look at brands, I buy what pleases me

5. What piece in you make-up bag is the most important to you?
Oh my God, nail polish :-P

6. Your favorite color? 
Black...followed by grey and white

7. Favorite parfume?
At the moment Rush by Gucci

8. Your favorite movie?
Hmmmmmmm .... Harry Potter which I adore, but there are also  Babel, 21 Grams, Twilight Saga ...

9. What countries would you like to visit?
                  All :-) ...but I do not know where to start ... with the Far East or the cold north ...

This award I'll give to the girls whom have been with me from start...Maybe, Ines, Lalica, Blu11 i Pink_Diamond, Lendoxia, i Taya. The rules are: copy the picture, answer the questions and send it to your favorite blogs :-)

Jutros me iznenađenje čekalo u poštanskom sandučiću,premda s blogom nema nikakve veze. Dobila sam par stvarčica od essence-a na testiranje...swactchevi slijede :-)
This morning a surprise awaited me in the mailbox :-) I've recived few things from essence for testing...stay tuned :-)
Jel' ovo sretan dan ili ne!?
Is this a happy day or what!?  

Do idućeg lakiranja,uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself...

12 comments:

  1. ooo hvala:) bas si super:)... tvoj blog mi je jedan boljih:) .... :)

    ReplyDelete
  2. Joj hvala,sad ćeš me natjerati da se zacrvenim :-)
    Kao da tvoj nije interesantan...e baš je!

    ReplyDelete
  3. Hvala puno za nagradicu :)

    Kako si dobila stvari od Essence na testiranje.. hoću i jaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  4. Uuuuuuuu Gucci Rush. :) I ja ga imam ali ga ne koristim nesto previse jer mi se nekako ne svidja previse, ali moj momak ga obozava. :) Jedva cekam, da vidim, sta si dobila od Essence. :)

    ReplyDelete
  5. Lijepo je bilo saznat nešto o tebi :)))))

    ReplyDelete
  6. Lalice,idi na essence stranicu,tamo imaš i community,učlani se...nedavno su tražili testere za metallic kolekciju i zamisli,ja dobila lol
    Ivana,meni je gucci rush predobar...ajde dobro,ima i boljih,ali ovog trenutno koristim,ima još koja kap u bočici šmrc šmrc
    Just Cake Girl,nadam se da je bilo poučno :-)

    ReplyDelete
  7. hvala mila, na nagradi!!!!! baš si me usrećila!

    a hvala na informaciji i za aessnce, budem se i ja učlanila!

    ReplyDelete
  8. Učlanjena ja tamo već davno.. ali nikad ništa nisam dobila..

    ReplyDelete
  9. Lalice,nisam ni ja...do ovog puta,treba postati i imati malo sreće :-)
    Maybe,baš si skromna cura,lako te usrećiti...ja u zadnje vrijeme padam samo na lakove :-P

    ReplyDelete
  10. I'm a nailcrazy too. Color is my world:).

    ReplyDelete
  11. gingerSnaps, welcome to the club :-)
    Ines, molim,možda i drugi put :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...