Sunday, November 7, 2010

Why I became crazy about ebay...I wonder?

Bok cure!

Unatoč grozomornom vremenu,nadam se da ste mi dobro,ipak je nedjelja :-)
Danas moj blog i ja slavimo prvu obljetnicu - mjesečnicu :-D Pred mjesec dana sam se prvi put obratila svekolikoj javnosti...i moram priznati da mi je blog svakim danom sve veće zadovoljstvo,još kad vidim koliko 'sljedbenika' imam,čemu se doista nisam nadala. Nadam se da ćete ostati uz mene još duuuuuuugo,da vam neću tako skoro dosaditi. Veseli me i svaki vaš komentar...radujem mu se k'o cucak kosti :-)
Danas vam predstavljam krasotana zbog kojeg sam napravila svoj račun na ebay-u...kad sam ga vidjela to je bilo to - ljubav na prvi pogled i znala sam da ga moram imati. Riječ je o nubar knight's armor iz fortres kolekcije. Ne trebam ga puno hvaliti,neka slike govore...opet vas moram moliti da preskočite zanoktice,dodatno sam ih pokvarila čisteći brdo šipaka (kad su taaaaaaako dobri). Lak je nanešen u dva sloja,iako bi lako mogao proći i samo s jednim i preko njega je seche top coat (i na njega sam se navukla totalno).




Obožavam ovaj lak! I kad sam u bedu,njegove me šljokice razvedre :-)

Iskoristite nedjelju,iziđite vani,prošetajte (prije kiše),idem i ja.
Do idućeg lakiranja,uživajte...

11 comments:

  1. Jao prekrasan je,ove sljokice stvarno imaju moc razveselit :)Pravi izbor!
    Ps.Cestitke za mali birthday tvog bloga,zelim ti jos puuunooo punnooo sljedbenika :)
    Kisses:****

    ReplyDelete
  2. obožavam šljokice!!!!!! odličan je!:-)
    i naravno, sretna mjesečnica!

    ReplyDelete
  3. Hvala cure na čestitka na mjesečnici (baš mi dobro zvuči ova mjesečnica hihi) i pohvali lakića ;-)

    ReplyDelete
  4. Hi! You've asked about Barbra polishes - they don't send them abroad, but if you really want some of these polishes, we can swap :)

    ReplyDelete
  5. Thanks Orlica...but now it's really bad moment for me...maybe some other time :-)

    ReplyDelete
  6. Prekrasna boja!!! I čestitke za mjesečnicu :)

    ReplyDelete
  7. Prvo čestitke na mjesečnici.. :))) Želim ti ih još puno puno puno...

    Kao drugo.. i ja obooooooožavam šipak.. ma obožavam je premala riječ za opisat koliko sam luda za šipkom.. LUDA!!! To mi je voće (povrće?) broj 1!!!!

    Kao treće.. ovaj lak je PREKRASAN!!!

    ReplyDelete
  8. Hvala cure na čestitkama za mjesečnicu...i pohvalama za lak,naravno :-)
    Vidim da ima još obožavatelja šipaka...šteta samo što nisu pretjerano dobri za nokte i prstiće :-P

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. hvala ti :D
      i ljepši je no što ove loše fotke to pokazuju

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...