Monday, December 20, 2010

At least...christmas manicure!

Bok cure!
Hi girls!

Ponedjeljak je,još pet dana do Božića...hvata li vas groznica? Mene sve ovo čudo samo baci u depresiju ...kako i neće,kad se sjetim koliko posla me čeka :-(
Ali zato mi ovako krasni noktići podignu raspoloženje,a evo se i sunce upravo pojavilo...kao da je mene pitalo :-) Pogledajte što sam napravila...
Monday,five more days untill Christmas...did fever get you? To me these days are depressive...not wonder,when I remember how much work is waiting for me :-(
But manicures like this one makes my day,and the sun is just appeared :-) Look what I've did...

                           
Koristila sam china glaze 'emerald sparkle' te essence 'divalicious red' s s-he 453 i 'born preatty' naljepnice. Ovaj crveni glitter na kraju je ispao pravi dobitak! Ne može biti 'božićnije' od ovoga,šta vi mislite? A naljepnice su savršene,ovožavam ih!
Za kraj darak koji sam jutros dobila...sitnica,ali neočekivana pa tim veća...i baš mi se svidjela :-)
I used china glaze's 'emerald sparkle' and essence's 'divalicious red' with S-he 453 and 'born preatty' stickers. This red glitter in the end turned out real winnings! There can be no more 'christmas like' than this, what do you think? And this stickers are perfect,I love it!
At the and, little gift I received this morning ... a trifle, an unexpected but greater because of it ... an I really like it :-)
Svijetli! :-) Baš sam dijete :-)
It glows! :-) I'm a such a kid :-)

Do idućeg lakiranja, uživajte...
Untill the next polishing, enjoy yourself...

19 comments:

  1. super manikura! to je baš lijepo kad te vesele male stvari. i ja sam takva. nekad me čak više razveseli neka djetinjasta sitnica nego neki velik i skupi poklon.

    ReplyDelete
  2. This turned out very cute and festive!

    ReplyDelete
  3. Već sam negdje napisala da nisam baš ljubitelj zeleno crvene kombinacije ali ovo baš slatko Božićno izgleda. :) Naljepnice su ooodlične i hoću i ja takvu kemijsku.. baš je cool...

    ReplyDelete
  4. kako je cool!!! baš je super! inače sam olovka frik, pa mi je ova tvoja fenomenalna!

    super su mi naljepnice. ali ti imaš i super nokte pa se ne odljepljuju stalno, kao na mojima.

    ReplyDelete
  5. E ovo je prava bozicna manikura!jesam li vec rekla kako sam luda za tim zelenim China Glaze lakom;)

    ReplyDelete
  6. Preslatka mi je ova manikura, a naljepnice su preeedobre... :)

    ReplyDelete
  7. Enči... ;-)

    Rachel Marie...in deed :-)

    Lalice...ne možeš dobiti moju :-P

    Maybe...jel' ti vidiš kakve ja olovke dobijem,ha :-)
    jedini problem s ovim naljepnicama je kad ih krivo zalijepiš,nema teorije da ih premjestiš

    Mimi...i ja sam,umrla bih da ga nisam nabavila :-)

    ReplyDelete
  8. Sanela,ma preslatke su...nisam dobro ni objasnila,to su vodene naljepnice,zato su super tanke i super drže

    ReplyDelete
  9. I think I have these same born pretty stickers. I'll have to try them because they look great on you!

    ReplyDelete
  10. :) opet jedna vesela božićna manikura :)))) joj i ja patim za ovakvim sitnicama koje neočekivano dobiš :D ja sam u subotu malo partijala pa sam dobila neke poklončiće (da me nagrade kolko sam popila valjda) haha pa sam isto baš bila happy ;) ma svi smo mi djeca još :))

    ReplyDelete
  11. Varnish Vixen...try it on,i'm super happy with it :-)

    Just Cake Girl...da djeca...nekad sam mislila da se s s godinama promijeniš iznutra,ostariš,sazriješ,šta ja znam...možda neki drugi ljudi :-)

    ReplyDelete
  12. Stvarno božićna manikura, snježko je super. :) I slažem se sa tobom, i ja nisam baš oduševljena za Božićem samo zbog toga što imam toliko posla. Al nadam se, da neće biti preteško i da uživamo u subotu. :)

    ReplyDelete
  13. Ulmiel...jedva dočekam Božić,baš mi treba da se odmorim :-)
    nadam se samo da neću biti preumorna za manikuru :-p

    ReplyDelete
  14. Kako je lijepa ova crvena nijansa...mogla bi si kupiti nesto slicno za ovo bozicno vrijeme. =)

    ReplyDelete
  15. ma kupi Bitsy...lakova nikad dosta...bar meni
    :-)

    ReplyDelete
  16. slatko i bozicno, svidja mi se, pogotovo taj preslatki snjesko

    ReplyDelete
  17. Superly duperly cuteee !!!

    I have a pen like this xD Coca too :D

    ReplyDelete
  18. well taninhah girl...you and me :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...