Wednesday, December 22, 2010

Some glitters and major headache

Bok cure!
Hi girls!

Jutros sam bila u gradu...po gradu strava i užas,prometni krljanac a dere južina,pretoplo vrijeme...i sve je krenulo naopako...osim što me luđački boli glava ljuta sam jer nisam uhvatila ništa iz essence 'fairytale' kolekcije i ništa od catrice lakova koje sam htjela kupiti :-/
No,da pokažem sličice sinoćnje manikure...nisam imala previše vremena a ni previše volje pa sam na essence 'underwater' dodala malo šljokica (ipak je takvo doba godine).
This morning I had to go to the city...which is horror with all the trafic while the souther blows...it's to warm and everything went wrong...my head hurts like crazy and I'm angry because I didn't catch any of essence fairytale collection nor catrice polishes that I wanted to buy :-/
Let me show you the mani I did last night...I didn't have to much time and will so I just added some glitters over essence 'underwater' nail polish (it's that time of the year).

'Underwater' je zadimljena modra boja...ne znam kako bih je drugačije opisala. Što se tiče nanošenja,da sam bila malo pažljivija mogla bih proći i s jednim slojem. Ovo žuto na slikama je odbljesak blica :-)
Ja odoh...a glavobolja ostaje :-p
'Underwater' is a smoky blue color...I don't know how to describe it differently. Regarding the application, if I was a little more careful it could go with just one coat. This yellow in the pictures is a reflection of the flash :-)
Now I'm off...but the headache is still here :-p

Do idućeg lakiranja, uživajte...
Untill the next polishing, enjoy yourself...

11 comments:

  1. Nemoj o glavobolji, molim te, i ja imam danas najgoreg u ovom ljetu, a boli me glava svaki treći dan odkad je jesen poćela. Ubija me, moram navratit kod doktora ili nešto. Žao mi je, što nisi dobila ništa od Fairytale, posebno pošto sam oko mjesec dana prije gledala u puno stojalo, da sam znala, uzela bi ti kojeg.
    A swatchi su ti divni, kao uvijek. Ovaj Essence je skoro dupe od novog plavog Catrice, tako da ako si i toga tražila, nek ti bude malo lakše. ;)

    ReplyDelete
  2. Well at least your fingers look great! Hope your headache goes away and that you can get some relaxing in!

    ReplyDelete
  3. Imas prelepe nokte :) Zanima me da li imas neke savete kako da se moji noktici malo ucvrste? Jako su slabi, a tvoji izgledaju savrseno, lepo i negovano :)
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Underwater je divan,a ipak ovi nadolezeci praznici zahtjevaju malo sljokica i sjaja.Da glavobolja prdje u tren oka:)

    ReplyDelete
  5. Ulmiel...hvala na lijepim riječima :-)
    a tikva me nije odavno ovako bolila(ali bilo je i gorih dana)...ma prođe,mora :-p

    Varnish Vixen...my fingers look great!? oh boy,from this words my headache is gone :-)

    Jelena...krivu si našla :-)
    moji su nokti kriminalni - lome se,listaju...zato i jesu ovako kratki

    Mimi...e sad kad bih ti rekla da je malo bloganja i par komentara ublažilo glavobolju onda mi ne bi vjerovala,jel'da

    ReplyDelete
  6. Lepo! :) Hej, zdaj sem se spomnila. Pri vas imate Inglot?

    ReplyDelete
  7. Tudi meni ni uspelo dobiti vseh Fairytale lakov, ki sem jih želela. Rdečega sem iskala marsikje, a je bil najhitreje razprodan. Sem pa opazila, da so tudi pri nas dobili aktualne Catrice LE lake, ampak sta bila na stojalu le rdeč in siv odtenek, ki pa me nista tako pritegnila.
    Upam, da boš kmalu bolje in bo glavobol prenehal. :)

    ReplyDelete
  8. I mene previše boli, šta nam je svima :(
    Sviđaju mi se ovi šljokači :)
    Baš su ti lijepi nokti i daj sliku cijelih ručica! :)

    ReplyDelete
  9. hvala cure
    Taya...jedini mi se crveni i sviđao iz ove kolekcije...i nema ga :-/

    Biberlee...rekli bi mi dalmatinci,južina je,sve gnjilo...čekaj da okrene bura pa sve prođe :-)

    Lendoxia...ma znam lol

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...