Sunday, January 23, 2011

Don't feed the birds...

Hi girls!

Nadam se da vam vikend prolazi u ugodnom društvu, da se ne umarate previše, da vas ukućani slušaju, da je u školi ili na poslu sve ok (ako imate sreće da imate posao), da vam novčanik nije prazan i da vas zdravlje služi!
Meni neki hoće zabraniti da hranim ptice, možete li to zamisliti!? Evo o čemu se radi...
Hope your weekend is passing by in a good company, you're not tiring to much, the folks is listen to you, that in school or at work all is ok (if you're lucky to have a job), your wallet is not empty and your healt serves you good!
Some want me ban to feed the birds, can you imagine that? Here's what is that all about...


Catrice 'don't feed the birds'! Ime je jako dojmljivo, moram priznati. Lak se maže kao maslac, predivan je, catrice ima krasnu široku četkicu, dosta se brzo suši, pogledajte samo taj krasan shimmer... ali je preproziran za moj ukus, na slici su tri sloja a boja... nemam ja ništa protiv žute boja ali s ovim na noktima izgledam totalno bolesno :-/  Ne znam, možda posluži za layering... jednostavno nije moj broj.
Ali ovo...
Catrice 'don't feed the birds'! The name is very impressive, I must admit. It applies like a butter, it's wonderful, catrice has a great vide brush, it dries quickly enough, just look at that beautiful shimmer... to sheer for my taste, in the picture are three layers and color... I don't have anything against the yellow color, but with this on my nails I look totally sick :-/ I don't know, maybe for some layering... it's just not my cup of tea.
But this...




Catrice 'hot or not?'! Definitivno hot! Ne znam, ovakvu boju sebi nikad ne bih kupila... ali znate šta, drago mi je da još uvijek mogu samu sebe iznenaditi :-) Nakon što sam nalakirala prvi nokat otelo mi se wow... mislim, nisam mogla vjerovat' kako dobro izgleda! Nisam uspjela uhvatiti točnu boju, opet, lak na noktu ima boju identičnu ciklami, malo je tamniji nego u bočici. Aplikacija savršena, na slici su dva sloja, sušenje brzo, nisam htjela staviti top coat jer se lak super sjaji (što se na slici opet ne vidi)... savršena girly boja i stvarno me iznenadio jer mi se sviđa :-) Ipak, mislim da bi mu jedan konad sasvim dobro legao :-)
Catrice 'hot or not?'! Definitely hot! I don't know, this is a color I would never buy for myself... but you know what, I'm glad I can still surprise myself :-) After applied it on first nail I just go wow... I mean, I could not believe it's so good looking! I haven't managed to capture the exact color, again (what else is new), on my nail the polish has a color identical to cyclamen, a little darker than in the bottle. The application is perfect, on the picture are two layers, drying quickly, I didn't want to put a top coat because it's super shining (on the picture you can't see that)... perfect girlish color and really surprise for me because I like it :-) However, I think it'll look much better with some konad on :-)
Imam još nešto... essence 'rosewood stikcs' ili štapići od ružinog drveta. Njih koristim za pogurivanje zanoktica i moram priznati da su puno praktičnije od metalnih alatki jer se nećete ozlijediti s njima. Solidan proizvod za pristojnu cijenu!
Idem sad malo mozgat o idućoj manikuri :-) I usput gledati svoje ciklama noktiće :-)
I have one more thing to show to you... essence 'rosewood sticks'. I use them to push back my cuticles and I must admit that it's a lot more practical than metal tools because it will not hurt you. A solid product for a decent price!
I'm leaving you, I'll think about the next manicure :-) And watch mine cyclamen nails :-)

Until the next polishing, enjoy yourself...

p.s. these products were sent to me for review

16 comments:

  1. hot or not? je prekrasaaaaaan :D Moja boja ;D

    ReplyDelete
  2. Ovaj ciklama Hot or not mi se puno svidja,imam par slicnih.Sto se ovog zutog tice,nisam preveliki fan zute na mojim noktima ali mozda da je neka pastelna varijanta mozda.

    ReplyDelete
  3. very hot girl!!!
    I like the pink polish soo much!!
    Catrice is a very good polish..
    I don''t know this one...but I am going to search for this!!
    The yellow one...is not really my color...but I like the name of it!!

    ReplyDelete
  4. Žuti je ok, ali nije baš moja boja. Mislim volim žutu ali ju jako rijetko imam na noktima. Dok je ovaj rozi HOOOOOOOOOT!!!
    Sviđa mi se jako!

    ReplyDelete
  5. wooow! i za žuti i za rozi... :)

    ReplyDelete
  6. Upam, da je bil tvoj vikend tak kot si ga opisala :)

    Drugi mi je vsekakor Hot!, a rumena ni moja barva...

    ReplyDelete
  7. O žutem razmišljam zbog crackle lakića. Žutko i onda crni crackle i mislim da bi bila perfekcija na noktima. :) Al za drugega moram da kažem: not! ;) Al to si sigurno oćekivala. :D Ovi štapiči jesu super, imam jih, al od neke druge firme, Elite ili nešto tako?

    ReplyDelete
  8. rozu boju bas ne volim , ali tebi super stoji :)

    ovaj zuti mi je prekrasan, mislim da cu ga uzet samo da ga gledam u bocici :D

    ReplyDelete
  9. zuti je super boje, ali je definitovno preproziran pa cu ga zaobic, al ova roza <3 prekrasno

    ReplyDelete
  10. Ciklama je odlična! Makar meni se i žuti sviđa, ali kad je lak više proziran onda nije baš efekt :) ciklama ti stoji odlično!!

    ReplyDelete
  11. Haha. I love the name "Don't Feed the Birds!" What a fun name for a polish!

    ReplyDelete
  12. Đinđe... eto, bude i moja iako nisam mislila :-)

    Mimi... meni se u boćici više sviđa žutac, a na noktima definitivno ciklama :-)

    Renate... i agree, yellow has the best name but the other looks better on nails :-)

    Lalica... totalno se slažem :-)

    Enči... eto netko kome se sviđa sve šareno ;-)

    Biba... ma ni vikend nije bio loš, a za lakiće se slažem :-)

    Ulmiel... ma nisam niti očekivala da bi se ciklama tebi mogla svidjeti, takve boje nema u tolkienovom svijetu :-)
    a za crni crackle preko žute se totalno slažem :-)

    lady_flower 123... i'm glad :-)

    nataliedouka... nice :-)

    Abigail... jel' da, meni u bočici izgleda savršeno :-)

    Lendoxia... ali ja sam stavila 'samo' 3 sloja... možda još 3-4 i bio bi super pokrivan :-)

    Just Cake Girl... da, šteta što nije malo pokrivniji, hvala na komplimentu za ciklamu, baš me je iznenadila :-)

    Varnish Vixen... some crazy name, ha :-)

    ReplyDelete
  13. The pink one is very cool, yellow is not my color, not at all haha.
    The brand catrice is great. They have many lovely colours in the collections

    ReplyDelete
  14. Kelly... i agree about catrice, they have great polishes :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...