Saturday, January 15, 2011

Holografic shine

Hi girls!

Joj žene moje, da samo znate kako sam sretna... nekidan sam u trgovini otkrila pravo blago... radi se o laku 'holografic shine 417' iz asortimana eveline cosmetics. Ima samo jedan problem, uhvatila sam posljednji primjerak, što je šteta jer nešto ovakvo stvarno nisam očekivala u supermarketu :-( Da ne gnjavim puno...
Oh guys, I'm so happy... few days ago at the supermarket I discovered the real treasure... it's 'holografic shine 417' from eveline cosmetics. There's only one problem, I grabbed the last one, which is a shame because something like these I really didn't expect at the supermarket :-( I don't want tease you a lot...


Ovako dobar lakić treba proslaviti čašom nečeg pjenušavog, slažete se !?
 A polish as good as this should celebrate with a glass of something sparkling, you agree?




Posljednje dvije fotografije uslikane su jutros, nadala sam se suncu ali se ono danas sakriva pa sam se morala zadovoljiti lampom (hihi da zadovoljiti lampom). Holo efekt nije  baš u klasi china glaze ali meni je dovoljan, i da je boćica malo veća bio bi savršen, boćica je naime samo 4.5 ml. Malo su mi čudni nokti jutros, nisam navikla baš na ovako diskretne boje. Ovaj slatki pečatić sam pronašla u china shopu.

The last two photo are taken this morning, I was hoping for the sun bit it still hides so I had to satisfied myself with a lamp (to satisfied myself with a lamp lol). Holo effect is not quite in the class of china glaze but it's ok, and if the bottle was a little bigger it would be perfect, the bottle is in fact only 4.5 ml. Nails like this is a bit odd to me because I'm not accustomed to this subtle color. This sweet image plate I found in a china shop.

I da znate, opet sam dobila nagradu! Ova je stigla od tete Ulmiel koja ima krasan blog, ako niste, obavezno provjerite. Ne znam šta mi se više sviđa - njeni nokti, lakovi ili pisanje. Nagrada nema ime, ali cilj joj je promovirati nove blogove.
Pravila bi bila sljedeća: postaj o nagradi i kopiraj pravila, linkaj osobu koja ti je proslijedila nagradu, izaberi 3 do 5 blogova, linkaj i komentiraj zašto baš oni, ostavi komentar na njihovom blogu o nagradi  i najvažnije: ovo je nagrada za nove i nepoznate blogove zato nemojte tagati nekog tko ima 300 ili više sljedbenika!

And you know, I got an award, again! This came from dear Ulmiel which has a lovely blog, if you're not, be sure to check it out. I don't know what I like better - her nails, polishes or writing. The award has no name , but her goal is to promote the new blogs.
Rouls would be as follows: Post about this award and copy the rules. Link the person that had tagged you. Choose 3 - 5 Blogs you would like to tag and link them too. Leave them a comment on their blog that you've linked them. Important: This award is for unknown blogs, so don't tag some 3000-Reader-Blogs!


Evo mog izbora...
- Nail for fun... fantastične fotke krasnih noktiju i super lakova!
Nails, wanted!... sasvim friški blog, zanimljivi radovi i dobre fotke.
- Lendoxia ... još jedna ovisnica o lakovima :-)
- Moji lakici ... dobri lakovi, dobre fotke, slatki nokti.
- Girl stuff ... kako krasne lakove možete naći na ovom blogu...
Joj, ja bih najradije dodala još koji... ali za početak, pratite ove cure, provjerite što rade, vjerujte mi, vrijedi! Nisam htjela otići predaleko već sam ostala 'doma'.
Varnish vixen mi je proslijedala nagradu 'Stylish Blogger Award' 


ali tu sam već odradila, a sad gornje blogove tagam i za nju. Ipak, hvala draga!
Evo i pravila ove nagrade:
1. Zahvali i linkaj osobu koja ti je nagradu poslala
2. Podijeli 7 stvari o sebi
3. Nagradi 15 novootkrivenih blogova
4. Kontaktiraj blogere i reci im o nagradi!
Baš sam danas darežljiva :-)

Here are my choices:
-
Nails for fun... stunning photos and lovely nail polishes!
-
Nails, wanted!... quite fresh blog, interesting work and good photos.
-
Lendoxia... another polish addict :-)
-
Moji lakici... good polishes, good photos, sweet nails.
-
Girl stuff... how great polishes can be found on this blog...
Oh, I'd love to add more blogs... but for start, follow these girl, check out what they do, believe me it's worth! I didn't want to go too far so I stayed 'at home'.
Varnish Vixen tagged me with 'Stylish Blogger 
Award'  


but since I already did it, now I want to tag the upper blogs for it. Still, thanks dear! 
So, these are the rules to the award:
1. Thank and link back to the person who awarded you this award
2. Share 7 things about yourself
3. Award 15 recently discovered great bloggers
4. Contact these bloggers and tell them about the award!
I'm in mood for giving today :-)


Sorry, this is just for croatian girls :-(

Ali, to nije sve! Samo danas, samo za vas (ovo se odnosi samo na cure iz Hrvatske) poklanjam vam ovu fantastičnu ponudu... Studio Di je snizio konad pločice sa 33,15 na 13,65 kn. Ako ste ovisnica o pečatiranju, trk na narudžbe! Ovo je tako dobro da sam morala podijeliti s vama... nadam se da mi ekipa iz Studia Di neće zamjeriti na besplatnoj reklami :-p

Until the next polishing, enjoy yourself...

12 comments:

  1. :) This polish it gorgeous. It's like a champagne holo so it makes sense to have a champagne glass!

    ReplyDelete
  2. Aj,kako je dobar,prava sampanjac boja,nisam ni znala da su eveline lakici tako krasni.

    ReplyDelete
  3. Super swatch! Ovu firmu darujem u giveawayju I nisam mogla naći jedan swatch, da vidim kakav je holo efekt! Super. :D Moram jih kupiti i za sebe, znam znam ...

    ReplyDelete
  4. Hvala puno na nagradi!!!
    Puno znači, nama još neafirmiranima :*

    ReplyDelete
  5. Hvala za nagrade :)

    I prekrasan mi je ovaj lak.. daj reci gdje si ga točno našla?

    ReplyDelete
  6. Krasen lak si ti to našla :D

    Pa čestitam za nagrado!

    ReplyDelete
  7. rachel marie... don't you just love champagne!?

    renate... thanks, i think so to :-)

    mimi... ma nisam ni ja, malo ih je teže naći ali vidiš da vrijedi :-)


    ulmiel... ajmo brzo u shoping :-)

    stickers... ma nema na čemu... ali znam kako bi mi se mogla odužiti... pridruži se mojim 'sljedbenicima' ;-)

    lalica... ma ti ih zaslužuješ 10! a lak je iz supermarketa 'ribola' ako ti to išta znači :-)

    biba... hvala draga :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...