Monday, May 23, 2011

Glitter envy

Hi my dears!

This one is going to be very short... this are two coats of 'glitter envy' from color club with 'hello holo' from essence on top :-D
I'm sorry, I'm so sick, I thought polishing my nails will help but it didn't... so I'm going back to bed :-(
Ovaj je super kratak... ovo su dva sloja 'glitter envy' od color cluba sa essenceovim 'hello holo' na vrhu :-D
Žao mi je, bolesna sam... mislila sam da lakiranje noktiju pomogne ali nije, pa odoh natrag u krevet :-(



Till we meet again, love yourself!

22 comments:

  1. boja je ono *-*
    Izgleda zadivljujuće!
    Ozdravi brzo. ;)

    ReplyDelete
  2. prekrasna je bojica! ozdravi nam brzo! :-x

    ReplyDelete
  3. Upam, da čimprej ozdraviš!

    ReplyDelete
  4. Prekrasno!Brzo nam ozdravi :***

    ReplyDelete
  5. o_O
    Začarana sam :)
    Ne znam da li bih se usudila nositi ovo :D

    Ozdravi nam brzo :*

    ReplyDelete
  6. Kako dobra boja i sljoke *.*
    A ti ozdravljaj brzo, ja se pitam sto te nema, bas se primjeti da si odsutna mogu ti rec :)
    Drzim fige da sto prije budes bolje :)

    ReplyDelete
  7. Fora izgleda, ali ja se bi usudila ovo nosit. Prekričavo za moj ukus.

    Brzo ozdravi :)

    ReplyDelete
  8. izvrstan izbor za st.patricks day :)

    ReplyDelete
  9. Brzo nam ozdravi :*
    Boja je lepa ali bez sljokica :P. Gde si navatala Color Club?
    Imas i nagradicu kod mene :)

    ReplyDelete
  10. hvala cure na pohvalama i lijepim željama :-D

    thanks girls :-D

    Nails From... hvala na nagradi draga :-)
    color club kupim na ebayu, u top nail shopu ;-)

    ReplyDelete
  11. Pozdrav
    http://angels-handmade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Toesthattwinkle... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  13. gdje se moe kupiti glitter envy

    ReplyDelete
  14. Get well soon hun! Very pretty mani!

    ReplyDelete
  15. CopyCat... ja ga kupila na ebayu, kod nas ti color club drži studio di (može se kupit i preko neta) ali nemaju baš novije kolekcije

    NatalieDoukla... thanks dear :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...