Monday, July 18, 2011

Better than water marble

Hi my friends!


Možete li pretpostaviti što imam na noktima na ovim slikama? I moram reći da fotkama baš i nisam zadovoljna, ali evo ih...
Can you guess what I'm wearing on my nails on these pictures? I must say I'm not happy with these pictures, but what a heck...


Ako ste se ponadali da je ovo uspješan water marble... malo ste se prešli, ovo je transferna folija. A kad nije na noktima izgleda ovako:  
If you think that this is my first successful water marble... you're wrong, it's a transfer foil. And it looks like this:
Baš mi se sviđa ovaj uzorak, fantastičan je, mislim da ću ga malo češće nositi ovog ljeta. Biste li ga i vi nosili?
I really love this pattern, it's amazing, I think I'll wear it more often this summer. Would you wear it?


Till we meet again, love yourself!



26 comments:

  1. Definitivno bi ga nosila,izgleda baš kao water marble O_O!!!Super i boja i uzorak!

    ReplyDelete
  2. Definitivno sam pomislila da je water marble. Odlično izgleda! :D

    ReplyDelete
  3. Nina... hvala draga :-D

    Violet Fairy... hvala, drago mi je da je podvala uspjela ;-)

    ReplyDelete
  4. Hehe.. uspjela bi podvala da nisi otkrila o čemu je riječ. Samu sebe si sabotirala... ;)

    Ali da... super izgleda. Definitivno bi nosila.

    ReplyDelete
  5. wow, sta je to??! kako je prenosis na nokte, seckas, pa lepis, ili nekako drugacije? super izgleda, jos samo kad bih se ja mogla maltretirati s tako necim, a sve mi ode s ruku vec sledeceg dana ;)

    ReplyDelete
  6. Aaaa, predivno! Gdje si nabavila tu genijalnu foliju?

    ReplyDelete
  7. Super odlicno! I fino su ti nokri porasli :)

    ReplyDelete
  8. Izvrsno je!
    Ja danas imam tvoje ribice :)

    ReplyDelete
  9. Lalica... pa to sam ipak ja :-p

    hermetic... imaš posebno ljepilo koje namažeš na nalakirane nokte i kad se osuši staviš na to komad folije, pritiskaš par sekundi i ona ti se preslika na nokat :-D

    Just me and Hohner... ovu sam našla na ebayu - http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Nail-Art-Foils-Choose-10-from100-free-Rhinestones-/250857596836?pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&hash=item3a684727a4#ht_3302wt_1154

    Enči... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  10. IrenaB... o jesu, i ja sam primjetila, napokon pomak :-D

    Biberlee... kakve ribice?

    rock-or-not... thank you :-D

    ReplyDelete
  11. I dont know how to use these but i love them!!

    ReplyDelete
  12. heh izgleda bas kao wm to je prvo na sto sam pomislila

    ReplyDelete
  13. I thought it was water marble. It looks so beautiful!

    ReplyDelete
  14. aaa super je:P ...nisam jos cula za ovu foliju... hmmm mogla bi isprobati :)

    ReplyDelete
  15. baš mi super izgleda....

    ReplyDelete
  16. Liz'sPinkNails... it's easy :-)

    Lendoxia... 1 : 0 za mene ;-)

    Marina... hvala :-D

    Sandra... thank you :-D

    Pink_Diamond... definitivno vrijedi isprobati :-D

    sekav... jel' da!?

    D.Sadie... thank you :-D

    ReplyDelete
  17. Super je boja laka za nokte, ali ovaj uzorak je za mene nedefiniran.

    ReplyDelete
  18. Rea... pa u tome i je poanta ;-)

    ReplyDelete
  19. Sem na začetku res mislila, da je to water marble. Čudovita je tale folija. Ena izmed redkih, ki mi je všeč =)

    ReplyDelete
  20. dolores... drago mi je da ti se sviđa :-D

    ReplyDelete
  21. ja i dalje uspješno odolijevam transfernim folijama! :D

    ReplyDelete
  22. Pod hitno moram nabaviti koju foliju :D Svaki put kad ih kod tebe vidim na noktima ja se odusevim al uvijek nadjem nesto sto je prece da se naruci s E-baya, damn :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...