Monday, October 24, 2011

Blood suckers

Hi my friends!


I didn't even want to post this, but my son says he likes it, so my dear son, this one is for you. This idea looked so much better on the paper than on my nails... but, c'est la vie, next one is going to be better 
No screaming, please  
Nisam baš ni bila za objavu ove manikure, ali presudio je moj sin koji je zaključio da je baš cool... e pa, dragi sine, ovo ide na tvoju dušu. Sama ideja je izgledala puno bolje na papiru nego na noktima... život je takav, sigurno će iduća biti bolja 
I bez vrištanja, molim  



I used 'got a secret' by Essence as a base color, the rest of it are acrylic paints.
Za podlogu sam iskoristila 'got a secret' od Essencea, ostatak su akrilne boje. 


That's all folks, till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana



23 comments:

  1. Ma daj,sta im fali,dobri su vampircicici:)A gdje kupujes te akrilne boje?Jel one dodju u tubi ili kako?

    ReplyDelete
  2. Mimi... hvala :-D
    našla ih u papirnici, moje su u plastičnim posudicama pa ih rjedim na paleti, ali mi se čini da su ove u tubi puno zgodnije za rukovanje

    ReplyDelete
  3. Wow, i love these nail design!!

    Xxx

    ReplyDelete
  4. I like these! They are perfect for Halloween!

    ReplyDelete
  5. ahhhhhhh - oh sorry, no screaming - fun nails, even if scary :)
    - oh and thanks for being my second follower, it means a lot to me :)

    ReplyDelete
  6. mene samo zanima kako ces se ti odlucit sto tocno nosit a noc vjestica nakon toliko kreativnih manikura? :)

    ReplyDelete
  7. Maartje... thanks dear :-D

    Fingers... thank you :-D

    MariaM... thanks dear, hope you'll get many more followers :-D

    Lendoxia... pa bundeve, naravno ;-D

    CopyCat... hvala :-D

    Violet Fairy... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  8. Preslatki su mi vampirćići ;DDD
    Nekad treba i djecu poslušati ;))

    ReplyDelete
  9. hahaha super izgleda:P ...

    kako se sviđa ova manikura sinu?:)

    ReplyDelete
  10. xD your son is so sweet~xD I like this very much too! It is scary but the smile makes it look like a nice blood sucker;D

    ReplyDelete
  11. These are too cute!

    ReplyDelete
  12. Meni se iskreno ova manikura baš i ne sviđa, ali trebalo je svakako uložiti trud i to sve nacifrati-za to ti svaka čast!

    ReplyDelete
  13. I ovo mi je super, ne znam sto se zalis :) Dobro ti je sin rekao da je cool i ja isto mislim :D

    ReplyDelete
  14. Ina... thanks dear :-D

    Nina... ako ti tako kažeš ;-D

    Sandra... thank you :-D

    Pink_Diamond... hvala, sinu više nego meni ;-D

    fairy_ana... hvala draga :-D

    Minnie... nice blood sucker, thanks :-D

    imfellingnail-venturous... but they supposed to be scary ;-D

    Rea... iskreno, nisam ni ja baš zadovoljna :-(

    Let's polish some nails... hvala ti draga :-D

    ReplyDelete
  15. Ovo je opet slatko, baš me zanima kako ti desna ruka izgleda, uspjevaš li jednako precizno i mirno nacrtati na desnoj?

    ReplyDelete
  16. BREATH OF COLOR... vjerovala ili ne, desna ruka bude i bolja, s lijevom više pazim pa ispadne ili bolje ili jednako dobro ;-D
    uspjela sam zapackati okice krvopiji na srednjem prstu pa nisam stavila nokte s desne ruke :-)

    ReplyDelete
  17. I think they're cute! Your son was right to convince you to post it! :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...