Sunday, October 16, 2011

What's your favorite scary movie?

Hi my friends!


Sunday, nice weather outside but I've got a cold... best time for some good movie . My son chose 'Scream 4'. Did you watch it? 
My nails were naked, guess where I found inspiration for today's mani? After all, it's that time of year - Halloween time . Wish we appreciate this holiday more here in Croatia. And these are my nails, my stars...
Nedjelja, vani prekrasno vrijeme, a ja prehlađena, slinava i šmrcava... pravo je vrijeme za kakav dobar film . Sin je odabrao 'Scream 4'. Jeste ga već gledali?
Nokti su mi bili goli, spremni, pogodite gdje sam pronašla inspiraciju za današnju manikuru? Uostalom, sad je ono vrijeme u godini - Halloween vrijeme . Voljela bih da malo više cijenimo ovaj praznik ovdje u Hrvatskoj. A ovo su moji nokti, moje zvijezde...  


I don't wanna sound immodest, but I'm really proud of myself, I'm really happy how it looks like... ok, it's not perfect, there still room for improvement but I'm not so good at nail art and this is... good . And this is my right hand, which is crazy, since I'm right-handed person. 
Do you like it?
Ne bih htjela zvučati neskromno, ali baš sam ponosna na sebe, sretna kako je ovo ispalo... ok, nije savršeno, ima tu još mjesta za neka poboljšanja ali ja baš i nisam tako dobra u nail artu a ovo je... dobro . I ovo je desna ruka, što je ludo, jer ja sam dešnjak.
Sviđa li se i vama?
 



Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana



33 comments:

  1. awesome! :) hope you get to feel better hun. hugs*

    ReplyDelete
  2. Super, super super!
    Izvrsno su ispali!
    Ne volim horore, ali volim Halloween!

    ReplyDelete
  3. ma šta nije savršeno! Pa ovo je savršenstvo! Odličan nail art! Svaka čast! :)

    ReplyDelete
  4. Super ti je izpadlo. Ne maram grozljivk, zato jih ne gledam. :D

    ReplyDelete
  5. nice inspiration! you made the design perfectly. btw, to answer your question.. my fave horror movie is SAW 1-7. :-)

    ReplyDelete
  6. Pre predobri su!Meni je ovo savrseno!Halloween time - omiljeno doba godine,steta sto se ni ovdje kod mene u Portugalu bas ne cijeni kao u Americi:)

    ReplyDelete
  7. Odlicno je! Morat cu i ja probat :)

    ReplyDelete
  8. I am sorry, but I really dislike scary movie ,_, Your Nails look gorgeous! Really scary ;). Maybe tomorrow I will post about my new halloween stamping sets and there is a scary movie stamping picture :D.

    lg Neru <3

    ReplyDelete
  9. Ma super je ispala manikura, meni se baš sviđa, u stilu je. :)

    ReplyDelete
  10. fantastično!!!!! oduševljena sam :)

    ReplyDelete
  11. super ti je ispalo i super ti je ideja. ja ipak više preferiram maškare, na hallowen se ne mogu navići :-D

    ReplyDelete
  12. Ajme, totalno cool! Jako lijepo je ispalo, i trebaš biti ponosna na sebe :D

    ReplyDelete
  13. o.O Ženo, ovo ti je fenomenalno ispalo!! Svaka čast! A horror filmove ne gledam ... prpa, šta mogu. ;)

    ReplyDelete
  14. OMG!!!!Ovo je predobro,stvarno si rasturila ovaj put!!!!

    ReplyDelete
  15. Ajme ovo ti je ispalo savršeno, pravi scary noktići!!!

    ReplyDelete
  16. Hahhahaha, kako dobra ideja, svaka cast :D
    I odlicno ti je ispalo, bolje ne moze.. Ma super, odusevila sam se :)

    ReplyDelete
  17. These turned out really well! My favorite "scary" movie is definitely Jaws :)

    ReplyDelete
  18. imas zasto bit ponosna super izgledaju, pravi nokti za halloween :D

    ReplyDelete
  19. odlično!!! i ne pričaj, postala si dobra u nail artu!

    ReplyDelete
  20. Ovo je prekrasno, mislim da je najbolji nail art sto si ga ikad napravila !!! :)

    nemas sto bit skromna, savrseno je :)

    ReplyDelete
  21. XD These look great!! I'm too scared to watch Scream movie series, but I love this design! They're scary, but somehow look cute too~xD

    ReplyDelete
  22. ups, koliko vas je ;-D
    hvala cure, jako ste ljubazne :-D

    thanks girls, for your kind words, i'm really glad you liked this one :-D

    ReplyDelete
  23. Ovo je toliko dobro, divim ti se! S lijevom na desnu, to zahtjeva maksimalnu preciznost.

    ReplyDelete
  24. the best scary movie of all time is "paranormal Activity part 1"!!!

    ReplyDelete
  25. BRETH OF COLOR... hvala, i mene je iznenadilo što bolje izgleda na desnoj nego na lijevoj ;-D

    Fingers... not to me, i wasn't scared by it at all ;-)

    ReplyDelete
  26. stvarno si se razpištpljila .. odlične Halloween nokte :D

    ReplyDelete
  27. Ovo ti je super ispalo, pogotovo što se radi o desnoj ruci :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, nekako mi se čini da sam na ovu manikuru posebno ponosna ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...