Tuesday, November 15, 2011

Milky Way

Hi my friends!


I'm blessed with gorgeous sunny day outside, so I'm gonna make this post a short one. I'm not done with my 'Meteor shower' polish, it seemed to me like a good background for some space theme... so here it is - my version of Milky Way.
Danas se baš osjećam blagoslovljeno s ovim prekrasnim, sunčanim danom koji me mami vani, pa ću ovo skratiti. Nisam još gotova s 'Meteor shower' lakom, činio mi se kao dobra podloga za svemirsku temu... pa evo moje verzije naše Mliječne staze.


I used white and yellow polish, some sponging and dotting tool... and that's it. Hope you like it!
Now I'm going out while there's still sun !
Koristila sam još bijeli i žuti lak, malo spužvanja i točkalice... i eto manikure. Nadam se da vam se sviđa!
Sad jurim vani dok mi sunce nije pobjeglo !


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana

12 comments:

  1. Ajoooj. pliz, nemoj uništavati prekrasne lakove s nail artom... lak ej prekrasan, apsolutno prekrasan, nail art ga je malo ukvario :(
    da me se ne bi krivo, shvatilo, ne kažem da ovaj nail art ne valja, ali bilo bi bolje kad bi prekrasan lakić bolje dolazio do izražaja :P :)

    ReplyDelete
  2. Lijepo mi je,ali mi je ljepši sam,sorry...Možda da si stavila na jedan-dva nokta,ovako si prekrila onu ljepotu....

    ReplyDelete
  3. Pa ti si umjetnica! ^^
    Jako mi se dopada <3

    ReplyDelete
  4. Meni je lak sam prelijep ali s Milky way-om je pun pogodak, odlicno.. Jako mi se svidja :)

    ReplyDelete
  5. very cute and love the glitter

    I have a sigma beauty and elf giveaway check it out
    http://alturl.com/8ba4h

    ReplyDelete
  6. Sirius Black... ahahaha, nisi konzultirala prethodni post vidim :-D

    Shirley... thanks dear :-D

    Sandra... thank you :-D

    KarenD... thanks, but performance was not so great ;-D

    Nina... a slušaj...

    Maki... hvala ti :-D

    Let's polish some nails... baš ti hvala :-D

    CopyCat... hvala ti :-D

    Lorena Flor... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  7. This looks SO neat! What is that polish you are holding in your hand?

    ReplyDelete
  8. Nije lose, ali nekako... nisi trebala da ga toliko mnogo prekrijes. Skroz se izgubio meteorska kisa look :D

    ReplyDelete
  9. imfeeling-nailventurous... thanks, you know ;-D

    Nails From Fairy Tale... a malo mi se desilo ;-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...