Thursday, December 8, 2011

I'm a star!

Hi my friends!


Do you know 'I'm a star' nail polish by Catrice? If you don't, here's what you're missing.
Znate za Catriceov lak 'I'm a star'? Ako ne znate, evo što propuštate.

It's gorgeous olive green in the shade with lots of shimmer, but in the sun it looks almost golden. I'm not quite happy with drying time, otherwise it would be perfect. Instead of leaving it this way, I had to try my nail art skills... I'm not so happy with the result but I'm gonna show it to you anyway.
Radi se o fantastičnoj nijansi maslinastozelene, prepunoj shimmera, a na suncu izgleda gotovo zlatna. Nisam baš zadovoljna s vremenom sušenja, inaće bi stvarno bio savršen. Umjesto da sam ga ostavila ovako, morala sam isprobati svoje nail art vještine... nisam baš zadovoljna s rezultatom ali ću vam ga isto pokazati.

I added Essence's 'Party time' on top, and I was so mad because I couldn't catch it on the pics ... sadly. I'm afraid you gonna see some more snowflakes here, because I have some great color combo on my mind .
Za kraj sam dodala malo i Essencevog 'Party time', što me samo razbjesnilo jer ga nikako nisam mogla uhvatit na fokama ... žalosno. Sve me strah da ćete još koji put morati gledati pahuljice kod mene, jer su mi odmah pale na pamet neke druge kombinacije boja .  


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana



16 comments:

  1. Lak je predobar, stvarno, još u kombinaciji sa šljokicama.. Ali zvijezdice mi se nešto nisu svidjele.. Draže su mi točkice! :)

    ReplyDelete
  2. Nice color and love the snowflakes too :)

    ReplyDelete
  3. No noes there, you ARE a star, I know that :)
    Pretty color, and I liked it spiced up :)

    ReplyDelete
  4. why you're not happy with the result? I think it's pretty (:

    ReplyDelete
  5. Si me spomnila, da moram kmalu spet dati tale lak na nohte, ker je prekrasen. Tudi nail art je super.

    ReplyDelete
  6. Very interesting design and color ;). I like yor snowflakes!

    lg Neru

    ReplyDelete
  7. Meni je lak super ali bez dodataka nekako mi ne idu uz ovu nijasnu :)

    ReplyDelete
  8. Boja je skroz cool,ali mi se jos vise svidja sa pahuljicama,valjda jer sam sva u tom bozicnom fazonu:)

    ReplyDelete
  9. i ja sam probavala pahuljice, ali nikako nisam zadovoljna rezultatom, morat cu jos vjezbat

    ReplyDelete
  10. Meni je lijepo :) Samo, gdje su ostali nokti s nail artom frajeru, vide se samo tri? :P

    ReplyDelete
  11. ajde da i ja imam jedan o kojem čitam :-D isto mi je zapeo za oko jer ima baš taj neki svečani, lijepi štih za božić... i isto sam ga isprobavala sa pahuljama samo što sam ja dvije sitnije pahulje crtala na palcu i prstenjaku :-)

    ReplyDelete
  12. Anibani... hvala ti :-D

    Rea... hvala, drago mi je da ti se bar lak svidio ;-D

    -Diana-... thanks dear :-D

    Marias Nail Polish Blog... lol, thank you :-D

    zebra-nails... oh thank you :-D

    Taya... hvala ti, drago mi je da djeliš moje oduševljenje lakom :-D

    Neru... thank you :-D

    S.Art by S.M... neuobičajena kombinacija ;-)

    Mimi... i mene je uhvatilo, bilo je i vrijeme ;-D

    Lendoxia... i ja, i ja ;-D

    Let's polish some nails... ahaha, mali prst sam uspjela nagužvat dok sam kopala za aparatom, previše slojeva i slabo mi se sušilo :-p

    sekav... a moje su veeeeelike ;-D

    Good Ghost... hvala ti :-D

    Lydz... thank you :-D

    Creation by Ane... hvala ti, čitamo se :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...