Sunday, December 4, 2011

While 'White Christmas' was playing on the radio...

Hi my friends!


As I said, I heard 'White Christmas' playing on the radio... so I just had to do this .
Kao što već rekoh, na radiju je svirala 'White Christmas' pa sam, nekako,  završila s ovom manikurom 




I was going for this...
Trebala je izgledati ovako...




... but first it was just 'Must have' by Essence.
... a na samom početku bio je lak 'Must have', Essence.

Too many pictures? I don't think so . Which of these three mani would you wear?
Previše slika? Ne slažem se . Koju od ove tri manikure bi vi nosili?


Till we meet again, love yourself and respect everyone else?


Love, Žana


38 comments:

  1. Finalna verzija mi je odlična, super si to napravila!

    ReplyDelete
  2. It looks really like white christmas ;3. I love it. Maybe I should make a christmas nail design too :D. Very nice idea.

    lg Neru

    ReplyDelete
  3. Izgleda zelo lepo. In bi nosila vse tri :)

    ReplyDelete
  4. Prva je super, ta kompletna :D. Kako napravis tako dobar snezni efekat?

    ReplyDelete
  5. pozelim da pada sneg kada vidim ovako lepe nokte :)

    ReplyDelete
  6. Srednje mi je super, sa spongingom, ali i prva je krasna, valjda će biti bijeli Božić, i da će mi se ispuniti jedina želja koju imam. :(

    ReplyDelete
  7. Super ti je ispalo, baš mi se sviđa... :) Planiram i sebi urediti noktiće u zimskom tonu, samo još nisam smislila kako, tako da hvala na pomoći! ;))

    ReplyDelete
  8. I like the first, the snow landscape, the best :)

    ReplyDelete
  9. Bas je super ispala manikura:)Nosila bi rado sve tri varijante,mozda mi se ipak najvise svidja ova sa prve slike zimska idila:)Love it!

    ReplyDelete
  10. Srednja! Totalno illamasquastično! :) http://www.youtube.com/watch?v=1jcYzv6aJOY&feature=related

    ReplyDelete
  11. Lalica... hvala draga :-D

    Neru... thanks :-D

    Mateja... haha, drago mi je da ti se sve sviđa :-D

    Nails From Fairy Tale... tajna je u spužvici ;-)

    Anibani... hvala ti :-D

    AnyRainbow... hvala draga :-D

    Biberlee... a ako ne padne, uvijek ga možeš stavit na nokte ;-D

    Lia's Beautyland... drago mi je ako sam ti pomogla :-D

    Maria... thanks dear :-D

    Mimi... hvala i tebi :-D

    Nur... thanks :-D

    Irena... haha, skoro sam pogodila ;-D

    ReplyDelete
  12. konacna verzija mi se najvise svidja i nju bi definitivno nosila :D kako si radila bor i covjeculjka, pretpostavljam stambilji?

    ReplyDelete
  13. Predivno si to odradila! Moram reći da mi se sviđa i ova kombinacija sa glitterom <3

    ReplyDelete
  14. I just love that song! This mani is awesome!

    ReplyDelete
  15. oh my goooodness!!! adorable!!! i love these, super cute!

    ReplyDelete
  16. Must Have is good in it's own, and the whole manicure is beautiful winter wonderland! :)

    ReplyDelete
  17. Wooooow stvarno si super!! Pusa^^

    http://eaudeglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jaz bi nosila vse 3 manikure. Z veseljem! =)

    ReplyDelete
  19. Lendoxia... nego ;-D

    Violet Fairy... hvala ti :-D

    Fingers... thanks dear :-D

    Lydz... thank you :-D

    zebra-nails... thanks dear :-D

    Ingrid... haha, hvala ti :-D

    Kvacka... me too, thanks :-D

    ReplyDelete
  20. All are lovely looks! I'd probably go with #2 with an accent nail like #1--because that's all I'd have patience to do. :)

    ReplyDelete
  21. Sure I can make some for you! Your address please ;D. Good night!

    lg Neru

    ReplyDelete
  22. I like the inclusion of the people and trees in the first look!

    ReplyDelete
  23. Ja bih nosila sve tri manikure, prvu zato što mi se dopada siva boja u svim tonalitetima, drugu zato što srebrna boja obogaćuje sivu i čini je još lepšom, a treću zato što je prekrasna, izgleda kao scena iz neke zimske bajke! :-)

    ReplyDelete
  24. KarenD... i've seen your manicures, you can do it if you want it ;-D

    Neru... thank you very much, i'm hoping they will arrive soon ;-D

    ScarsLikeLace... thank you :-D

    Raggio Di Luna... hvala ti :-D

    Shirley... thank you dear :-D

    LittleMonsterx14... thanks :-D

    ReplyDelete
  25. How lovely. Actually makes me long for snow. :)

    ReplyDelete
  26. CopyCat... hvala ti :-D

    Olivia... thank you :-D

    ReplyDelete
  27. Jel' ima potrebe da pitas, prvu naravno :)
    Super je, nemam pojma kako si napravila to ali savrseno je :)

    ReplyDelete
  28. GORGEOUS.... it looks sooo realistic!! very neat design

    http://primpedandprimed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. So creative ! Love it!

    ReplyDelete
  30. Oje Delisi... thank you :-D

    Let's polish some nails... haha, hvala :-D

    Sharon... thanks :-D

    imfeelingnail-venturous... thank you :-D

    fairy_ana... drago mi je da ti se sviđa :-D

    ReplyDelete
  31. Ma kako je meni ovo promaklo?!?!Prekrasno je!!!Prva mi je najbolja,a ni druga nije loša...,ali ipak mi je prva favorit ;)))

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...