Sunday, January 8, 2012

Aren't my piglets the cutest?

Hi my friends!


Please don't tell me that you don't like the piglets... they are so cute babies... but  all babies are cute . Now, thanks to dear Shirley, I can even wear the piglets on my nails . They came with little help from this plate.
Molim vas, nemojte mi reći da ne volite praščiće... preslatki su... ali sve bebe su tako slatke . A sad, zahvaljujući dragoj Shirley, mogu ih imati čak i na noktima . Tamo su došli uz pomoć ove pločice.  
And now... the piglets!
A sad... praščići!

Aren't they cute? And this gorgeous polish is Eveline holografic #403, it's been waiting among my untried polishes for ages, shame on me. On the pictures, two coats, inside, under artificial light.
Nisu slatki? Ovaj krasan lak je Evelin holografic #403, čekao je godinama među mojim neisprobanim, sramota. Na fotkama dva sloja, slikano unutra pod umjetnim svjetlom.

And my new ring... ok, maybe I'm boring you with these rings but now I'm really into it... I just can't get enough .
I novi prsten... ok, možda i pretjerujem i dosađujem vam s ovim čudima, ali baš me uhvatilo... nikako ih se zasititi 

Ok, till we meet again, love yourself!   


Love, Žana

29 comments:

  1. jooooj vidi ih kaki su slatki! :)) hocu jaaaa :)

    ReplyDelete
  2. Oh no :D... they look sooo funny and cute <3. Really great nail art!

    lg Neru

    ReplyDelete
  3. Maleni debeljusksti,slatki :) Ali ja sam se zaljubila u lakic,prosto mi je predivan:)

    ReplyDelete
  4. Bas su slatkii..prsten mi je prelijep.

    ReplyDelete
  5. Prsten je fenomenalan, lak je isto super, a praščići su pun pogodak!

    ReplyDelete
  6. I love the ring and the manicure! :)
    P.S. I am passing the Versatile Blogger Award on to you, but I see you already have it, so let it be just the way to say that I like your blog very much :).

    ReplyDelete
  7. I love piglets! these are so cute

    ReplyDelete
  8. So simpatični ti tvoji pujski! :D

    ReplyDelete
  9. You are so silly! Who doesn't love piglets on their nails! Hahaha. These are so cute!

    ReplyDelete
  10. Medeni su :). Trebala si ih obojiti u rozo iznutra :D. Da budu ko pravi mali prasici :)

    ReplyDelete
  11. Slatke su svinjice, ali lak ispod mi je preeedivan iako nisam nešto luda za holo lakićima!

    ReplyDelete
  12. Ajooooooj hoću i ja! A jesu slatki, uh! <3

    ReplyDelete
  13. Idem od kraja: Prsten je odlična. Obožavam takav stil nakita.
    lak je odličan, a prašćići neodoljivi.
    I sad jedna zamolba ili ideja: Ako nije problem da ti nama objaviš jedan tutić o tome kako koristiti šablone na noktima. Meni ne treba jer ne stignem, ali imam doma tinejđericu. Nedavno sam joj kupila neku šablonu ili pečat sad više nisam sigurna kaj to je. Slično je ovom tvom (hi hi pregazilo me vrijeme) Nismo baš to uspjele najbolje odraditi, ili je bilo previše laka ili nam se razmazalo.

    ReplyDelete
  14. Haha, joj sve je super :)
    I praščići i čitava pločica i lak i prsten :))

    ReplyDelete
  15. The piglets are cute, but that ring is to die for!

    ReplyDelete
  16. Nice Nail-Art! :-)
    Also the polish as underground is great!

    ReplyDelete
  17. And dear, we have a new domain http://www.dashicabeauty.com :-)

    ReplyDelete
  18. they are soo adorable!!! :) Awesome ring!

    ReplyDelete
  19. hvala cure na lijepim riječima :-D

    thanks girls for all your kind words :-D

    ReplyDelete
  20. that plate looks like soo much fun ! : ) and i looovee your ring, i have made a few myself but i can't get any more cabochons : ( where do you get yours from ?

    ReplyDelete
  21. Ajme, ajme ove prasice su toliko slatke! I`m in love! <3

    ReplyDelete
  22. nail loopy... ebay dear, thanks :-D

    fashion disorder... haha, hvala ti :-D

    ReplyDelete
  23. OMG!! They're soooooo cuute~xD They have so much details!

    ReplyDelete
    Replies
    1. true, i was impressed by the quality of these plates :-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...