Thursday, April 5, 2012

Shopping trip in Soho

Hi my friends!


I was in shopping last night, unfortunately, not in Soho . But I did manage to buy a few things that makes my heart start skipping a beat . Although I promised my self to buy only 2 polishes in one place, I buy 3 of them... no character in my weak bones. 
Bila u shoppingu sinoć, na žalost, ne baš u Sohu . Ali uspjela sam kupiti par stvarčica od kojih mi srce gubi ritam . Iako sam obećala sama sebi da nikad neću kupiti više od 2 laka na jednom mjestu, kupila sam 3... ništa od karaktera u mojim jadnim kostima. 



Anyone who knows me, probably thinks that I'll start from the one in the middle... well, you're wrong
Svatko tko me poznaje, vjerojatno misli da ću krenuti od onog u sredini... e pa, niste u pravu .



This is Essence's 'shopping trip in soho', 2 coats, no topcoat, except on ring finger which is polished with 'party all night long', also 2 coats, no topcoat. 'Shopping trip in soho' is gorgeous hot pink color, if you're using a thicker coat, one is just enough. 'Party all night long' is glitter, pinkish-red, but not to sheer, you can wear it on its own if you like. I think I captured the color good.
Ovo je Essenceov 'shopping trip in soho', 2 sloja, bez nadlaka, osim na prstenjaku koji je nalakiran s 'party all night long', također s 2 sloja, bez nadlaka. 'Shopping trip in soho' je fantastična pink boja, ako stavite deblji sloj laka jedan će biti dovoljan. 'Party all night long' je glitter, rozo-crvenkast, ali ne preproziran pa i njega možete nositi samostalno. Mislim da su boje dobro uhvaćene. 




On these pictures, I layered 'party all night' over 'shopping trip in soho' and added one more coat on the ring finger, so there are 3 coats on that nail, with no topcoat. Love how this combo looks, it's really festive. If you like pink  - just go for it, if you don't like pink - give it a chance. I must confess that Ivana contaminated me with her addiction toward pinks, so Ivana, this one goes on your soul .
Na gornjim fotkama, nanijela sam sloj 'party all night' preko 'shopping trip in soho' i dodala još jedan sloj na prstenjaku pa su i tamo 3 sloja, opet bez nadlaka. Baš mi se sviđa kako ova kombinacija izgleda, svečana je. Ako volite roze boje - ova je vaša, ako ne volite rozo - dajte joj šansu. Moram priznati da me Ivana zarazila sa svojom ovosnošću prema pinkićima, pa draga Ivana, ovo ide na tvoju dušu .


Till the next polishing... love, Žana  

36 comments:

  1. Haha to je ono nase necemo kupovat lakove neko vrijeme :p a i ja danas idem u setnju popodne tako da... Svidja mi se ovaj rozi lijepa nijansa,posebno kad se stavi "party all night" preko

    ReplyDelete
  2. eto kakav sam karakter :-(
    a kombinacija djeluje skroz sočno, to sam zaboravila napisati u postu ;-D

    ReplyDelete
  3. i had seen this nail polishes in a couple of blogs and they're gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Ja sam od onih koja bi trebala pružiti šansu.Ali ovako ju gledajući,na tvojim noktićima,meni se sviđa!

    ReplyDelete
  5. Lovely color, also the combination is great!

    ReplyDelete
  6. - or you could say a spine like an earthworm LOL - nice haul though :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, i'll keep human's spine ;-D
      haul was modest, i'm on no buy mode ;-D

      Delete
  7. I haven't bought any of them by now.

    ReplyDelete
  8. Mnogo su mi lepi, sva tri, jedva cekam da stignu kod nas. Rozi mozda preskocim, iako je divan i na tebi mnogo dobro stoji, ja ih nesto i ne nosim cesto

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne nosim ni ja baš roze ali... nešto je divlje u zraku ;-D

      Delete
  9. Ovaj roze boje je lep i lepo ti stoji :-) ali ja jedva čekam da vidim onaj srednji tj. plavi... :-) tako da se nadam da ćeš večeras morati nešto grubo da radiš i da će ti se ovaj roze lak izguliti i da ćeš tako morati da namažeš drugi, a ti izaberi plavi... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, sad ću se odmarat i čuvat nokte ;-D

      Delete
  10. This is a very pretty combo! <3

    ReplyDelete
  11. Baš sam se jučer suzdržala da ne kupim te dvobojne lakiće, ali iskreno me zanima kak to izgleda na noktima, pogotovo ovaj zeleno - lila šljokice kombinacija, pa jedva čekam da vidim što ćeš izvesti s tim ;)

    ReplyDelete
  12. Oduševljena bojom! Baš mi je onak apsolutno primamljiva! :) <3

    ReplyDelete
  13. Izgleda predivno! I baš mi je drago, da sam te malkice zarazila a kako vidim, pink ti super stoji i iznenadi me još kojom pink bojom. :)) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, baš si me zarazila... bit će još koji ;-D

      Delete
  14. lijep je ovaj rozi, ali ja si nikako ne mogu opravdat tih 25 kn za ijedan od tih duo lakova, eventualno cu kupit plavi nekad u buducosti

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni se čine malo skuplji... ali za ovaj mjesec sam ispucala svoj shopping ;-D

      Delete
  15. Odličan je! Ja zasad imam samo plavca :) Ubija me ova moja ne kupovina lakova na mjesec dana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, ja svaki mjesec odlučim kako više neću kupovat lakove... ali teško ;-D

      Delete
  16. Čudno je vidjeti roze kod tebe ali izgleda super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni još malo... drago mi je da ti se sviđa :-D

      Delete
  17. Gdje si našla ova zadnja dva?

    ReplyDelete
  18. Ma neču se tako igrati,kod nas nikada ništa ne dođe :(((

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...