Friday, October 12, 2012

4 Elements Nail Challenge - Water

Hi my friends!

Once again I'm one day late . Here is my 'water' manicure:
Opet kasnim . No, evo moje 'vodene' manikure.




This time everything went wrong! I choose 'blue escape' by Avon for background, which was a bad idea, because this polish is too transparent and it needs at least three coats. I tried to achieve the bubble look (maybe some fish underneath is trying to get some fresh air), but I don't think I made it. Again I blame that Avon for it, because it's too transparent to cover white polish . I end it with 'choose me' by Essence... but there's no sun outside and you can't see it in all its beauty. Anyway, this was suppose to be 'water' manicure. 
Ovaj put je sve pošlo naopako! Izabrala sam 'blue escape' od Avona za pozadinu, što je bila loša ideja jer mu trebaju barem tri sloja... Htjela sam dočarati mjehuriće (možda neka ribica ispod pokušava uhvatiti svježeg zraka), ali mi se čini da nisam uspjela. Opet ću okriviti ovaj Avonov lakić jer je preproziran da pokrije bijeli . Na kraju sam sve pokrila s Essenceovim 'choose me' , ali vani nema sunca pa ga ne možete vidjeti u svoj njegovoj ljepoti. No, to bi bila moja 'vodena' manikura.

Till we meet again.... love, Žana   


54 comments:

  1. ful mi je všeč!!še posebej detajli.

    ReplyDelete
  2. Bad choice for blue background but so nice nail design! Don´t worry, it´s really amazing!

    ReplyDelete
  3. This is so awesome. I really love it. It looks great from my end. I love that part about a fish trying to get out. Lol.

    ReplyDelete
  4. Meni se bas svidja i mislim da odlicno izgleda :)

    ReplyDelete
  5. Meni je ovo prelijepo i baš mogu da primjetim tu neku "dubinu", kao da je 3D :D

    ReplyDelete
  6. I actually think this looks awesome! I love the idea behind it and I think the bubbles look awesome!

    ReplyDelete
  7. This colour is amazing! And the manicure is perfect! =)

    ReplyDelete
  8. Super ti je ispalo, meni se bas svidja

    ReplyDelete
  9. Všeeeeč! :) Lepa manikura!
    X Deja

    ReplyDelete
  10. Jaz mislim, da ti je super uspelo! Barva laka je prelepa :)

    ReplyDelete
  11. meni se jako sviđa tvoha H2O avantura! :) <3

    ReplyDelete
  12. Mislim da mi je ovo najdraže do sada od elemenata, valjda jer je plavo <3 :zubo:

    ReplyDelete
  13. Prekrasno, i meni se cini kao da je trodimenzionalno! :-)

    ReplyDelete
  14. Mnogo je lijepo. I meni izgleda trodimenzionalno. Daleko od toga da je neuspješno. :)

    ReplyDelete
  15. Super ideja. Odlično si ponazorila vodo. :D

    ReplyDelete
  16. It looks nice! I love water-themed manis :)

    ReplyDelete
  17. It looks very pretty! I love the bubbles you made. They look just great. Don't be so hard on yourself ;-).

    ReplyDelete
  18. znaš kak si trebala napravit mjehuriće - sa top coatom, napravit ih onak ko točkice al bi izgledali ko mjehurići, ak znaš na šta mislim :D

    ReplyDelete
  19. steta za prozirnost jer je boja super izbor, al je dovoljno vodeno da ispunja zadatak :D

    ReplyDelete
  20. Divno,divno,divno!Ma savršeno!Reklama za spa!

    ReplyDelete
  21. Općenito mi je odlična tema "4 elementa" za challenge, a ovaj je apsolutno...fenomenalan! A mislila sam da ne može bolje od vatrenog s iglom ;)

    ReplyDelete
  22. So beautiful))) water droplets after a rain!

    ReplyDelete
  23. Now I want to go and swim, can I please dive in ;)

    ReplyDelete
  24. Those bubbles look very 3D-ish, I love it!

    ReplyDelete
  25. kapljice su tako fantastično napravljene da djeluju ko prave

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...