Monday, February 3, 2014

Off you go, January

Hi there!

Don't know what's going on with Loupe Collage, but my monthly collage is not like the usual one, but nonetheless, here is it. To keep the tradition winking.

Ne znam što se dešava s Loupe Collage stranicom, ali moj kolaž baš i nije onakav kakav inaće bude, no svejedno, evo ga. Čisto da se držimo tradicije winking





It was a warm and sunny, truly spring day around here, which I spend outside. How about you, what did you do today?

Danas je bio topao i sunčan, pravi proljetni dan, koji sam, naravno, provela vani. Što je s Vama, što ste Vi radile danas?

Thanks for stopping by, Žana 

p.s. it works after all big grin

16 comments:

  1. Šteta što te je GetLoupe zezao, ali dobro si se snašla. Sve, sve, ali mačkić posebno upada u oči.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidjela sam da su neke cure uspjele objavit kolaž, a neke su prošle poput mene... ne kužim u čemu je stvar, ali jača sam ja od njih ;)

      Delete
  2. The sun actually peeped through here a bit yesterday, and the snow we had 2 weeks is now melting away...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yesterday was awesome... today, heavy clouds bringing the rain again :(

      Delete
  3. Ništa bez zvijeri male. :) Ludilo mi je zadnja manikura u prvom redu. :)

    ReplyDelete
  4. super!
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  5. Odličan mi je ovaj kolaž s izbaci uljeza forom :) Manikure su divne, a mica posebno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. gricko je šerif, ne smiješ njemu reći da je uljez da mi se ne uvrijedi lol

      Delete
  6. Najvise mi se dopada tribal manikir i manikiri sa belim i braon medvedicem! :-)
    GetLoupe mi ne funkcionise vec nekoliko dana, a ne mogu da objavim ovakav kolaz, imam dosta manikira pa se sve vidi previse sitno... Mozda ce uskoro da proradi, nadam se! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobar izbor, znaš ti šta valja ;)
      ma ne znam šta mu je, vidila sam kod nihride da joj uredno radi, kod vedrane isto... bit će da smo ga čine naljutile kad nas ne sluša :(

      Delete
    2. Stvarno im radi? Meni jos uvek ne... :-( Cak sam im i pisala, mislim poslala sam pitanjce na neki Get Loupe email za reklamacije i pitanja... odgovora nigde... :-/

      Delete
  7. the year just started and wow its going by super fast. pretty manicures :) Cant wait to see all february its bringing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. really, time passes by too quickly... that's what we have to enjoy in what we got, every day :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...