Wednesday, March 5, 2014

February in Box

Hi there!

One more month has gone, and I have a bunch of new stuff to show you.

Još jedan mjesec je proletio, a ja sam opet završila s hrpom stvari spremnima za pokazivanje.



Let me tell you, it's really not a big box, and there's no great deal of goodies inside... but enough. Let's go!

Šta da Vam kažem, kutija zbilja nije velika, a i nema tako puno stvari u njoj... ali sasvim dovoljno. Idemo!


I'm so glad I can tell you that I finally found my HG deodorant big grin. It's Bourjois mineral + beauty without aluminium chlorohydrate, paraben and alcohol! It comes in roll on, but it's creamy, smells nice and discreet and it won't collide with your perfume.  
Chalou eau de parfum my mother put in the basket when we were in Lidl. It's fresh watery smell, unisex. For a really super cheep price it last surprisingly long on my skin.  
Duchesse cosmetic pads became my favorite, so I always have pack or two in my stash.
The cutest blue bird ever is actually Etude House Missing U Hand Cream with sweet cotton candy scent. It's really good, better than most hand cream in tube you can buy in Croatian drugstores. When it'll be empty, I'll just put another cream inside and I can keep it forever winking.
It's been a year since I darkened my hair, now I'm pretty happy with Palette color creme in middle blond

Drago mi je da Vam konačno mogu reći kako sam pronašla svoj HG dezodorans big grin. Sretnik je Bourjois mineral + beauty, bez aluminijevih soli, parabena i alkohola! Dolazi u roll-on-u, ali je kremast, ne tako tekući kao drugi, ugodno i diskretno miriše ali neće se sudarati s Vašim parfemom. 
Chalou eau de parfum mi je mama ubacila u košaricu kad smo bile u Lidlu. Miris je svjež, vodenast, prozračan, ljetni, unisex. Za nikakvu cijenu traje začuđujuće dugo. 
Duchesse blazinice su već postale moje omiljene, pa uvijek imam pak ili dva u zalihi.
A najslađa plava ptičica je u stvari Etude House Missing U Hand Cream s mirisom sweet cotton candy (a to bi kao trebala biti šećerna vuna, ukoliko se ne varam, ali meni ne miriše tako). Uistinu se radi o kvalitenoj kremi, boljoj od većine pakiranih u tubama, kakve možete naći u hrvatskim drogerijama. Kad se isprazni, imam namjeru useliti drugu kremu i ptičica će cijelu vječnost biti sa mnom winking
Već je godina (ako ne i dulje) otkako sam potamnila kosu, i nakon brdo isprobanih nijansi smirila sam se kod Pallete color creme u 'srednje plavoj' nijansi


Avene Antirougeurs Fort is the creme that your doctor will mostly recommend to you if you have 'rosacea'. It's a nasty skin problem that my mom has, and it seems like that I'm developing it too tongue. That's why this baby is always somewhere near by. 
Garnier Moisture Match for normal to dry skin I got on a giveaway on Roseybelle blog. Kill me, I used it only once, I have few other creams that I wan't to get rid of it. 
Babylove protective creme with panthenol and almond oil... I haven't tried it yet so there's nothing that I can say about it... except that it smells nice.
Body & Soul shower peeling with pomegranate and cranberries I grabbed because the one I'm currently using it at its end. This one smells great, hope it'll work that good too.
Balea 2-minutes treatment for colored hair with red orange and moringa... well, I needed some change so I took this one, I never used it before.
Nivea Visage Q10 plus Anti-Wrinkle Pore Refining Day Cream... well, I love small sizes and I had to took this cream on trial. Haven't tried it yer laughing.
Etude House Goodbye Pore Ever is pore primer... I've been using it for some time now, and I'm really not sure if this works or not. I can see difference when I applied it, but after an hour that difference disappears.

Avene Antirougeurs Fort je krema koju će Vam najvjerojatnije liječnik preporučiti ako imate 'rosaceu'. To je gadan kožni problem kojeg moja mama ima, a sve mi se čini da se i kod mene razvija tongue. Zato je ovo tester pakiranje uvijek negdje blizu.
Garnier Moisture Match za normalnu do suhu kožu sam dobila na darivanju na Roseybelle blogu. Ubijte me, tek sam ju jednom stavila na lice, imam još kremica kojih bih se prije htjela rješiti.
Babylove zaštitna krema s pantenolom i bademovim uljem... nisam ju još probala pa ništa ni ne mogu reći... osim da lijepo miriše. 
Body & Soul piling za tuširanje s narom i brusnicom sam zgrabila jer je ovaj koji trenutno koristim pri kraju. Super miriše, nadam se da će i djelovanje biti tako dobro.
Balea 2-minutna kura za obojenu kosu s crvenom narančom i moringom... zaželjela sam se promjene pa sam uzela ovu, premda je nikad ranije nisam probala.
Nivea Visage Q10 plus je dnevna krema za ublažavanje pora... draža su mi manja pakiranja, ako fulam u izboru manje boli. Naravno, nisam ju još probala laughing.
Etude House Goodbye Pore Ever primer je protiv proširenih pora... koristim ga već neko vrijeme i nisam baš uvjerena da išta radi. Razlika se vidi kad ga tek nanesem, ali nakon sat vremena ja je više ne primjetim. 


I heard only good things about 'b.pretty' blushers by Bipa, so I had to try them on my own. One day I took 'cerise' and tomorrow I get back for 'pink'. They're really good, greatly pigmented, and 'pink' has lovely rose scent which, of course, you won't feel once it's on your face. 
I also took two Look by Bipa make-up brushes, for blusher and eyeshadow. The one for blusher is great, soft and tender, it's easy to work with it... but the one for eyeshadow is not good at all, at least if you're going to apply eyeshadow with it. 
But I absolutely love essence eyeshadow brush, they're so cheep but work great.
I got myself a new mascara - Eveline Volumix Fiberlast, for which they say it gives you lashes volume, lift-up and separates them. Not bad at all, but nothing spectacular either. 
Catrice Made to Stay Inside Eye Highlighter pen, does exactly what it says. 
And I couldn't resist to essence eye pencil in 'inkheart' from their 'Love letters' collection. It's great, so soft and you can easily smudge it with smudge sponge on the other side of pen, love it!

O 'b.pretty' rumenilima iz Bipe sam čula samo dobre stvari, pa sam se i sama htjela uvjeriti. Jedan dan sam uzela 'cerice' a sutradan se vratila po 'pink'. Stvarno su dobra, super pigmentirana, a 'pink' ima predivan miris ruže, kojeg, naravno, kad je rumenilo na licu više nećete osjetiti. 
Uzela sam i dva Look by Bipa make-up kista, za rumenilo i sjenilo. Ovaj za rumenilo mi je super, mekan je i ugodan, lako se rukuje s njim... ali zato onaj za sjenilo ništa ne valja, barem ne za nanošenje sjenila.
Zato sam apsolutno zaljubljena u essence kistove za sjenila, jeftini su a prva liga. Lakše mi je raditi s manjim nego s većim kistovima, zato mi se sviđaju.
Nabavila sam i novu maskaru - Eveline Volumix Fiberlast, za koju kažu da vam trepuškama daje volumen, podiže ih i razdvaja. I da znate da uopće nije loša, naročito u segmentu razdvajanja, ali nije ništa spektakularno.
Catrice Made to Stay Inside Eye Highlighter olovka radi baš ono što i kaže. 
Nije mi uspjelo odhrvati se potrebi da kupim i essence olovku za oči 'inkheart' iz njihove 'Love letters' kolekcije. Odlična je, super mekana, dušu dala za smokey eyes, a super će poslužiti i spužvica za razmazivanje na njenom drugom kraju!


KKCenterHk.com send me a brand new portion of nail art goodies - stamping plate, funny mustache stickers and... wobbling eyes, can't wait to use them love struck.

Od KKCenterHk.com-a je stigla i nova porcija stvarčica za nail art - pločica za štambiljanje, smijehovite i brkate naljepnice i... klimave oči, koje jedva čekam upotrijebiti love struck.


Finally, it's time for nail polishes whew!. When I was passing by L'oreal display, I heard tiny voice calling me, it was 'innocent green', of course I took him home with me. 
'I got a crush on blue' and 'inkheart' are the polishes from essence's 'Love letters' le, both on grey side, first one super light and the other pretty dark. Have I told you how I love all shades of grey winking?
Catrice's 'Miss Piggy's BF' and 'Mint Me UP' I grabbed on discount, yay for me.
There's also a bottle of my favorite topcoat - essence 'better than gel nails'. If you haven't tried it yet... well, what are you waiting for confused.
Flormar matte M19 is gorgeous purple color, how could I resist? 
'Be my lucky star' is one of new essence polishes, but 'the green & the grunge' is no more available. 
I'm usually not fan of S-he polishes, but when I saw this beautiful light lavender (279)... I had to have it. 
In this group its place also found one lip balm - Rosal 'Morning Rose' colored lip balm. If you haven't buy it yet, do yourself a favor and skip it - it's dry and you need another lip balm underneath, and is poorly pigmented and sleeps of your lips in minutes. 
That's all folks! 
I promise, to you but mostly to myself, next month there won't be so much products, I have pretty big stash of everything now, so - no buy for me through March... well, except that iHerb package that arrived this morning winking, but I payed it in February. And probably new make-up base, because the one I'm currently using is almost finished. 
I hope I can endure at least one month on non-buy track, keep my fingers crossed.  
Will I succeed? Wanna bet? 

Konačno, evo nas i kod lakova whew!. Kad sam prolazila kraj L'oreal-ovih polica, čula sam nježan glasić kako zove moje ime. Bio je to 'innocent green', što sam drugo mogla nego da ga povedem doma. 
'I got a crush on blue' i 'inkheart' su lakovi iz essence 'Love letters' kolekcije, oba sivca, prvi jako svijetao, drugi taman. Jesam li Vam već koji put spomenula kako volim sivu, sve njene nijanse winking?
Catrice 'Miss Piggy's BF' i 'Mint Me Up' lakove sam uhvatila na sniženju, jeeeeeeeej, bravo ja.
Tu je i bočica mog omiljenog nadlaka, kojeg je btw već postalo teško uhvatiti - essence 'better than gel nails' top sealer. Ukoliko ga još niste probale... stvarno mi nije jasno što više čekate confused.
Flormar matte M19 je krasne ljubičaste boje, kako tome odoljeti?
'Be my lucky star' je jedan od novih essence lakića, ali 'the green & the grunge' više nećete pronaći na njihovom displeju. 
Baš i nisam neki ljubitelj S-he lakova (i to isključivo zbog ambalaže), ali kad sam naletjela na ovu krasnu svjetlo-lavanda bojicu (279) na akciji za 7 kn... e morala sam ju uzeti. 
U ovoj grupi i jedan balzam za usne je pronašao svoje mjesto - Rosalov 'Morning Rose' obojeni balzam za usne. Ukoliko ga već niste kupile, učinite si uslugu i preskočite ga. Toliko je suh da Vam ispod njega treba drugi balzam, a pigmentacija mu je slaba (ok, znam da nije ruž) i jako se brzo izgubi s usana.
Žene moje, to bi bilo sve!
Obećavam, Vama, ali prvenstveno sebi, da idući mjesec neće biti ovoliko proizvoda. Spremila sam si lijepu zalihu ama baš svega, pa za mene u ožujku nema kupovine... ok, osim ovog iHerb paketa koji je jutros stigao winking, ali dobro, i plaćen je i naručen prošli mjesec. I vjerojatno novog pudera, jer je ovaj kojeg trošim sasvim pri kraju.
Nadam se da ću uspjeti barem jedan mjesec ostati na stazi kozmetičke apstinencije, držim si fige.
Što mislite, hoću li uspjeti? Hoćete se kladiti?

Thanks for stopping by, Žana 

34 comments:

  1. Bipa kistovi su mi predivni. Morat ću ih kupit obavezno. Skupilo se tu stvarčica poprilično i sve bih prisvojila da mogu. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovaj za praškasta odnosno puderasta sjenila ti neće poslužiti u tu svrhu :(
      hvala, ali ipak ih budem zadržala ;)

      Delete
  2. So many pretties and useful creams :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. so, you prefer creams over nail polishes? really, Maria???

      Delete
  3. Krasne su se stvarčice nakupile :)
    Definitivno ću onda i ja isprobati dezić, Catrice Made to Stay Inside Eye Highlighter pen imam i oduševljena sam njome!!!
    Rosal 'Morning Rose' colored lip balm imam i moram reći da meni ne isušuje usne i da mi je sasvim OK!
    E da i ono kaj definitivno hoću su klimave oči :D :)))
    Do kraja tjedna ću i ja natipkati svoj New In, a od danas pa sljedećih 40 dana neću da kročim u DM, Kozmo, Muller, Bipu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidiš kako sam bila vrijedna ;)
      dezić obavezno probaj, a klimave oči ne dam :D

      Delete
  4. Jedva čekam da vidim kako ćeš upotrebiti mrdave oči.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja ih jedva čekam upotrijebiti, već imam nešto u planu, valjda će i moje oči poslužiti ;)

      Delete
  5. Aaaa, baš mi je drago da si zadovoljna s ovim Bourjois roll-onom, ja ga ne bih mijenjala ni za što :) Imam ovaj Bipin kist za rumenilo i super mi je pogotovo za super pigmentirana rumenila jer teže pretjeram s njim...imala sam ovaj essence kistić za sjenila i bio mi je preoštar, bocka za poludit, što ću kad imam tanašnu, osjetljivu kožu, ali zato mi je onaj smokey kist njihov skroz dobar...brijem da ćeš uspjet, ali neću se kladit, te blogerice znaju biti prevrtljive u svojim odlukama malo, vjeruj mi, znam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. samo ne znam kako ovaj dezić prije nisam otkrila... i ako su njega izbacili takvog šta ne maknu aluminij i iz ostalih :P
      misliš da sam i ja prevrtljiva... na žalost, i jesam, barem kad treba trpit, a meni to teško ahahaha

      Delete
  6. Ptičica je najbolje! Preslatka je. *-* <3

    ReplyDelete
  7. Ajme evo me opet oduševila ptičica, preslatka je stvarno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme, baš te lako oduševit, samo ti pokažem ptičuljka... a ti meni fridu ;)

      Delete
  8. Kutija s novitetima možda nije velika, ali ima u njoj puno noviteta i sve divne stvarčice :)

    ReplyDelete
  9. awww vidim da ćeš se zabavljati s istim brkovima kao i ja <3 i drago mi je da još netko govori istinu o rosal ink balmovima, ja sam ga uzela davno i apsolutno je katastrofalan proizvod. nažalost, ja sam pročitala super recenziju na blogu jedne cure, zato sam ga i uzela, i čim sam ga probala vidjela sam da sve što je ona rekla ne stoji. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda brkovi dodaju ono nešto mojoj privlačnosti ;)
      rosal balzam meni nije za ništa, ali eto ti gore Suzane koja je oduševljena s njim... ma svi smo mi različiti i pašu nam različite stvari :D

      Delete
  10. Bogami biće ovde zanimljivih recenzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaaaaa, samo ako ih tko bude stigao napisati između lakiranja noktića ;)

      Delete
  11. Great haul!! Aww, those bird... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. you can't have it, it's my bird :D

      Delete
    2. I hope it has a brother ;D

      Delete
    3. more brothers and sisters, this bird comes from a big family ;)

      Delete
  12. Ne bih imala ništa protiv da je ta kutija zalutala kod mene :) Šalu na stranu, divan je sadržaj kutije, biće tu lepih recenzija :) Lidija

    ReplyDelete
  13. Puno finih stvari :-) Generalno, volim da isprobavam nove gelove za tusiranje, kremice i tako to :-) Svidja mi se ona slatka kutijica sa kremom, kad si je prvi put objavila htela sam i ja da narucim jednu kutijicu sovicu, pa sam na to sasvim zaboravila... sada si me podsetila, pa cu ponovo da bacim oko i verovatno da je kupim :-)
    Inace, posto mi u poslednje vreme idu mat lakovi (mnoge nail art kreacije sam matirala i vise mi se dopadaju), jedva cekam da vidim Flormar matte M19, imam par komada iz te kolekcije a sigurno ce i ovaj tvoj biti vrlo lep! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. svašta ja volim probati, ali ne volim koristiti više proizvoda istovremeno, tako nikako skužit šta mi više a što manje paše ;)
      eh sovica... a ja si sve govorim kako moram koju manikuru matirati pa uvijek zaboravim... misli mi vrludaju ;)

      Delete
  14. 279 mi je omiljeni she lak :D nazalost moj je pri kraju, ali nac ce se vec nesto slicno, moja veljaca srecom nije bila ovako zlocesta :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajde neka, znači da na noktima bude ok :D
      zato će se moj ožujak skroz upristojit ;)

      Delete
  15. Pri tebi pa se je nabralo veliko stvari. :) Jaz sem od Look by Bipe probala čopič za ustnice in mi je odličen. A boš pokazala swatche blushev? Ker oba odtenka sta mi krasna, moram preveriti naslednjič, ko grem v Avstrijo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam u planu, jednog sam čak poslikala... samo ni sama ne znam kad dođe na red ;)
      a možda već danas, vani izgleda krasan dan za fotkanje :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...