Tuesday, February 2, 2016

January In A Few Photos

Hi there!



Odmah ću Vas zaskočiti prošlomjesečnim novitetima, kojih baš i nije bilo, tek par neophodnih sitnica. Blazinice i Aveo odstranjivač iz Müllera, dva laka iz Bipe: jedan zeleni hrapavac i Minion gel-lak te ebay shopping: štapići za swatchanje i nova pločica. 

Let's start with last month new arrivals. I was modest and bought only few necessities: cotton pads and Aveo nail polish remover, two nail polishes - one green textured polish and Minion gel-polish (I thought it was 'ordinary' polish) and nail polish sticks and one stamping plate. 


Plava manikura je spremna, no morat  ćete se strpiti do  sutra da je  vidite. Danas slijedi tek zaključak prošlomjesečnih noktopostova. 

Blue mani is ready, but you'll have to endure this post too. Today only a conclusion of this January. 


Kao što vidite, zahvaljujući zelenom postu, prevladava zelena boja. Kako je izgledao Vaš siječanj?

As you can see, thanks to green post, this month's color was green. How did your January looked alike?

Thanks for stopping by, Žana 

20 comments:

  1. Ju, uopšte nisam odmah skontala da je ovaj Minion lak, sve gledam gde je drugi. :D

    ReplyDelete
  2. Some nice posts from you in January :-D

    ReplyDelete
  3. Super zeleni hrapavac :D Baš me zanima kakav će ti biti plavi Minion. Ja sam kupila ljubičasti (najviše zbog bočice) i to je nešto prestrašno, uopće se ne suši i nemoguće ga je lijepo namazati :(, možda zato što je dječji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne suši se jer je gel lak, treba ga zapeči u lampi :P
      ali nema veze, dovoljno je sladak da ga i ovakvog držim na polici :D

      Delete
  4. I see many greens here - somebody is longing for spring? ;)

    ReplyDelete
  5. Dopadaju mi se te zelene manikure :)

    ReplyDelete
  6. Pazi da ti ovaj Minion lakić neko dijete ne ukrade :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. dijete u meni ;)
      ma čuvam ja njega, ne boj se :D

      Delete
  7. Beauties - too bad the Minion is a gle, but the bottle is still super cute!

    ReplyDelete
  8. Yes, sad that Minion is a gel-polish... But it looks super cute! ;)

    ReplyDelete
  9. Kakva vesela zelena skupina! :)
    Ja se u poslednje vreme dosta pecatiram pa su nokti pretezno sareni. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. izgleda da će kod mene u budućnosti biti ili jednobojne ili pečatirane manikure ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...